"Mi böki a csőrömet?" 2017. október 25., szerda - 20:20


( igen, a képet letöltöttem, mert az eredeti nem https. )
Rövid bejegyzéseket nem terveztem írni, ezért ha mégis ilyesmi van, és valami gyakoribb dologról, akkor azt "kifüggesztem", lehet ez is egy ilyen lesz, a bal oldali menüben.

Annyi, hogy sokszor elgondolkodok, milyen dolgok zavarnak. Egész apróságoktól nagy hülyeségekig. Egyszer le akartam írni őket (ahogy pl. egyszer az összes általam játszott játék címét leírtam, a(z) (körülbelül) összes látott anime címét összegyűjtöttem, az összes pénz- és börtön szinonimát leírtam, stb.), aztán most hátha tényleg leírom őket..

Szóval, amikor:
  • még az átlag sétatempónál is lassabban haladnak előtted az úton
    • ennek az a variációja, amikor az egész járdát (is) elfoglalják
    • és/vagy az a variációja, mikor annyira mennek gyorsan, hogy nálad lassabbak ugyan, de annyival nem, hogy könnyen meg tudd őket előzni, az meg neked hülye érzés, hogy mellettük sétálsz több másodpercig, mire végre bevágódhatsz eléjük
  •  az ember a Facebookon ->
    • éli az életét, minden részletet megosztogatva (a semmiségeket is beleértve)
    • mindent megoszt, amit lát - konkrétan a tetszik gomb helyett használja a megosztást
    • éli a "párkapcsolatát" (amit ilyen esetben én nem is tudok komolyan venni)
      • főleg úgy értem, hogy ha nem is napi, de heti szinten kirakja a közös fotót a valakijével, mellé egy örökkéSzeretniFoglak maszlagot biggyeszt, meg huszonkétféle szívecske szmájlit
    • mindent szarrá hashtagel. (egyébként a magyar, nem elterjedt megfelelője a címke. szegény kettőskereszt, a mai fiatalság már nem is ismeri, hogy valójában most arról beszélünk.. #poorcross )
    • az adott dolgokat nem rendeltetésszerűen használja
      • nemcsak úgy értve, hogy profilképnek BMW-t rak ki, engem az is zavar, ha tömeges fotót. arra van a borítókép, mondjuk.. (a profilkép célja az lenne, mint az igazolványképé. azonnali felismerhetőség, megkülönböztethetőség, és az ismerősök megtalálásának könnyebbé tétele. amiben nem segít, ha egy zongora a képed)
      • "az élet iskolája", meg hasonlók
      • még a pontatlan kitöltését sem szeretem az adatlapnak, hiszen annak is az információk továbbítása lenne a célja. én sajnos úgy vagyok vele, hogy a Facebookot sok ember használja, így fontos hely, akárki akármit is mond. tehát mindent sok ember lát, amit csinálsz, így az adatlapodat is -> az adataid megadási módját is. ha trehány az egész (meg van adva mindenhova minden, de hülyén), az megbélyegzi az embert. számomra biztosan. úgy vagyok vele, hogy minden mással is így viselkedik, ami fontos. (ha direkt hülyén adja meg, mert ez a stílusa, az persze más nudli.) 
  • a buszra feltolakodik az amúgy egyértelműen bérletesek közé/elé egy olyan, aki jegyet vesz, és emiatt áll a sor egy csomót, pedig értelemszerűen gyorsabb lenne, ha minden bérletes felrohanna
    • ennek egy vállfaja, mikor ráadásul -27 °C van a szabadban
    • amikor az öregek is megelőznek, és alapból is lassan totyognak, hogy leüljenek, emiatt még tovább áll az egész sor, pedig fordított sorrendben a fiatalabbak 2 mp alatt leülnének, az öregek meg totyoghatnának, amennyit akarnak /ez nem tiszteletlenség, szimpla logikus elvárás/
  • a boltba belépéskor sietni próbálok, de előttem nyomorognak a zsemlék előtt, ahelyett, hogy dolguk végeztével arrébb mennének, hogy mások is elférjenek
    • a kasszához közeledve az egyenes sort legörbítik két polcsor közé (mi ebben a logika? milyen sor ilyen S betű alakú?), és a többi ott stackelődik egymásra, aztán meg 4-en beállnak elém, mikor én értem oda előbb, de nem vagyok akkora paraszt, mint ők
( majd folytatom..  )

Nincsenek megjegyzések: