Sulis marhaságaim (webes cumók) 2017. július 7., péntek - 22:54


Az évek alatt összegyűlt sok, az iskolában elkezdett "kacat", amiket - lévén, hogy a szakmai évemet megkezdve egy szervergéphez kerültem az idő nagy részében, integrált videókártyáshoz (így az emulátoros DOS játékokon kívül sok minden nem működik rajta) - böngészőre hoztam létre, mert az minden platformon és hardveren lefut, bármilyen gyenge is - max. kicsit lassabb lesz. Ezeket szeretném összeválogatni most.

Szóval ezek nagyrésze pointless, céltalanok, de némelyik jól néz ki. Van, amelyik hasznos/használható/játék. A játékokat, játék-kezdeményeket és kis ügyességi (?) programokat (amiket már lehet irányítani egérrel vagy nyilakkal) egy őő.. vastagított címmel jelzem (szóval ami nem csak szép, oszt nézni kell):


Prímszám számoló - Ez egy beidőzíttetett, lelassított prímszám-számoló. Ami mutatja a folyamatot, hogyan számolja a prímeket. Állítható sebességű!! Jó nézni, na.. Megkeresheted vele a kedvenc számodhoz legközelebb álló prímszámot pl..
Végtelen mapgen - Nyilak + WASD. Egy bemutató, hogyan oldható meg a végtelen map generálás bármelyik irányba. Kommentelve van a forrás, tesztből átírható az összes init érték is, érdekes dolgok jöhetnek ki.
Névtetszés összehasonlító - Ha esetleg van párod, akivel nem tudtok közös tetsző (akár gyerek)nevet találni, ez segíthet..
Okey - Metin2 Okey kártyajáték szimulátor - videó róla itt, infó itt
Bináris konvertáló - Igazából binárisba alakítja a szöveget, meg vissza, de Mátrixos betűeső háttérrel
3d kocka (henger) - Haszna és értelme nincs, kattints a kockára valahova. Látványosság mindössze.
CSS autó - Egyszer beszélgettem egy baráttal, hogy milyen kocsit tartok szépnek. Nem értek a kocsikhoz, de gondoltam rajzolok neki egyet, hogy körülbelül milyet.
A világ legpontosabb diagramja - Volt egy ilyen vicc kép, eredetileg angol nyelven. Én csak azért másoltam le HTML-be, hogy meg tudjam csinálni (elég bénán) azt, ami történik, ha rákattintasz a kerek részére.
Pixdrawing - Egy nagyon egyszerűsített téglalapos rajzprogi(utánzat).
Circdrawing - Hasonló az előzőhöz, de itt már körökből rajzol, billentyűnyomásra jön elő a menü, és menőbb.
Karácsonyi minijáték - Ez egy tényleges játék. Hibásak a falak, felfelé át lehet őket ugrani, na mindegy.
Csillagok - Galaxis látkép generátor
Dungen - Véletlenszerűen generált 3d perspektívás kis játékocska, labirintus-szerű kijutós. Végtelen szinttel, szóval felesleges csalni a szint számával. A lépcsőre lépve nyomj entert a továbbjutáshoz.
Fog of war - Egy srácnak kellett segítség, illetve demonstráció, hogy mi a jó megoldás a FoW-ra (stratégiai játékokból ismerős lehet, mint a HOMM, vagy a Warcraft/Starcraft) - szóval bemutattam, hogy a tiled. Bal klikk kijelöli az unitot, jobb klikk mozgat.
Géza - Géza, a nem túlkomplikált chatbot. Elég leegyszerűsített, de működő.
Harcgenerátor (DBZ) - Legenerál egy kódot a harchoz, egy CRC-szerű ellenőrzőkóddal, így nem hamisítható. Egy játékomhoz csináltam, hogy lehetséges-e ez a megoldás, ez alapján igen. Később még jól fog jönni.
Havas táj - Bemutató jellegű, megmutattam egy osztálytársamnak, hogy mennyire egyszerű egy ilyen kis animáció izét csinálni.
HB - Ezt szoktam elküldeni a legtöbb szülinapos barátomnak.
HTML5 Logo - Az Imagine Logo HTML5 változata. Nem tökéletes, de igazából elég jól sikerült.
Infinite path - Ahogy nézegettem a feladatkezelő teljesítmény fülét, kb. ezt képzeltem el róla, és gondoltam megvalósítom.
Kártyás - A lehető legegyszerűbb párkereső játék, mindössze színekkel. Még kisgyerekeknek is tökéletes.
Közmondás generátor - Régen bátyám csinált egy ilyen android alkalmazást, ez annak reprezentációja, csak kevésbé értelmes sokszor (a generált mondat).
Lólépés - Anno a volt osztályfőnököm adta a feladatot a páromnak, én meg gondoltam megoldatom programmal. Lólépésből bejárni a sakktáblát úgy, hogy ugyanoda nem lépünk többször, és ne maradjon ki mező. Harmadik nekifutásra sikerült papíron, a program még 63 lépésnél messzebb nem jutott (64 a max), mert mindig random generál, nem jegyzi le a rossz útvonalat. (Elég sok memóriát igényelne amúgy is, a sakkról nem is beszélve) - a megoldás egyébként, hogy körkörösen haladj előre.
Póniló reptető - Iskolai bemutató napon a leendő diákoknak demonstráltuk Photoshop tudásunkat, hát - én szebbet is alkottam a füvesháttér-pónilószárnyakkal montázsnál. Az url= rész után beírható bármilyen kép címe, így az is repkedhet.
Japán szógenerátor - Japán szógenerátor. Van egy elmélet (vagy tény? nem tudom, elvileg tény.. :D), hogy ha egy adott nyelv szótagjait véletlenszerűen összerakod, akkor olyan szavakat kapsz, mint amik az adott nyelven íródtak. Szóval japán szógenerátor.
Magyar szógenerátor - Ugyanaz a szógenerátor, magyarul.
Történet generátor - Egy egész komplett középkori történetgenerátor, név alapján (és még ragoz is, magyarul!). Unalmamban készült, senki ne vegye komolyan.
RMG - Ennek van egy már készebb változata, csak nem tudom hol. Véletlenszerű Wormshoz hasonló pályabontós kis izé, kattintásra lő, nyilakkal mozog.
Snake - Volt valami fél órás challenge, hogy csinálj HTML5-ben snake játékot. Nekem 37 perc volt, de nem ideális körülmények között, a suliban (amit egy szünet is megszakított).
Space counter - Suliban sokat versengtünk, hogy mekkora WPM-mel gépelünk magyar nyelven. Az enyém az osztályomban a 3. leggyorsabb csak, olyan 113 szó per perccel, vagy ilyesmi. Ez most ugyanaz, csak szóközök lenyomását méri.
Spektrum - Egy szimpla kamu spektrum generáló. Ne keresd benne az értelmet, csak szép és kész.
Starmove - Emlékszel rá biztos, hogy WinXP-n volt az a csillagos képernyőkímélő. Nem emlékszel? Itt egy igen béna másolata.
Szépvagy - Unatkoztunk.. xD
Szövegelő - Érdemes F11-et nyomni, teljes képernyőn menőbb. Reprezentáltam a prezentációkat, weblapon. Akár egy film vagy játék intrója is lehetne - a szöveg változtatható, egy sima tömbben tárolom.
VfIDG - Vidman táblázata sem rossz, de azt most letölteni Google Drivera szenvedés, ez gyorsabb. ^^
Wolves - A páromék osztályáról mintáztam, ha már a farkas volt a motívumuk a diáknapjukon. Érdemes teljes képernyőn. (Unreal Tournament '99-es a hangok egy része [vagy mind, már nem emlékszek].) Érdemes teljes képernyőn nézni (F11).
Szép/csúnyaszavak - Ez egy gyűjtőoldal, ahol jelzőket gyűjtök, pozitívat és negatívat is. Játékhoz kellettek, azaz chatbothoz.
E-Cset - Saját chatkészítő programom, beágyazhatóan. Egyszerű használni, és bárhogyan dizájnolható, nem úgy, mint a fizetős cbox. (Azt megutálva csináltam ezt.)
Képpöttyöző - Az ötletet az useless/pointless oldalakat látogatva találtam meg egyszer, Mona Lisa kirakódik kis karikákból. Gondoltam, ezt én is meg tudom csinálni.. Menő lett.
Játékötlet generátor - Ha épp nincs ötleted, milyen játékot kéne csinálni, ez majd segít.
Zeneötlet generátor - Osztálytársamnak készült anno. Ha nincs ötleted, milyen zenét csinálj.
Szófelhő generátor - Egész komoly szófelhő generátor. Ezt képzeld el úgy, hogy feltöltesz egy képet, és a képet kirajzolja ide-oda méretezett szövegekből - elég menő. Nem tökéletes, úgy állj hozzá.
PIM - Aknakereső kicsit másképp. Nyilakkal mozogsz, balkatt zászló. Eredetileg bátyám ötlete, még anno Opera Widgetként hozta létre.
Varázsfa - Egy feladvány, amit anno szintén a volt osztályfőnököm adott. Ezt szerencsére egyszerűbb legenerálni, demonstrálni, mint a sakktáblás lólépésest.

Nincsenek megjegyzések: