Ismerősök 2017. december 10., vasárnap - 18:13


Gyűlt már nagyon a Facebookon az ismerősök száma. Általános iskola óta gyűlnek a "látásból ismerem" arcok a városból. Másoknál ez több, mert én introvertáltabb vagyok. Gép előtt ülök, csoda, hogy az 528 összegyűlt idáig. Volt egyébként ez 550 is valamikor (fú, ez annyival több, muszáj volt kiemelnem :D ), de időnként törölgettem egyet-egyet.

Tegnap is vagy 10-15 már "törölt" (deaktivált) profiltól szabadultam meg, amikre a Facebook volt kedves azt hinni, hogy nekem még szükségesek.

Meg egyszer egy vita miatt megszabadultam szintén vagy 40 "ismerőstől". Nők..

Igazából elég gáz, de őszintén mennyit ismersz azokból, akik ott vannak a listádon? Melyiket mennyire?
Én már régóta beállítgattam távoli ismerősnek azokat, akiket most töröltem egyébként, így durván 272 embert töröltem le ma. Még talán 10-15 beleférne, de annyira nem lényeg. Így viszont most pontosan 256 ismerősöm van.

Hát, szép szám a 2 ^ 8.

Tényleg elgondolkodtató. Ma írtam egy listát is, a közvetlen családomat kihagyva, hogy kik azok az emberek (és egymás között kb. milyen sorrendben), akik számítanak, érdekesnek tartom őket, vagy megismerném őket jobban.. 32 fős lista (ami szintén szám szám..).

Itt meg egy videó, első nekifutásra 270 ismerősöm lett, a törölteknél ott az a kék gomb. Szép hosszú..


Szerintem ezt a videót így nem lehet lejátszani, mert Google Driveról linkeltem. De ide kattintva 100% lejátszható..

Edit: (2018. 01. 28)
Most csináltam egy viszonylag alapos számolást, bár 1 hiány van, és a Facebook amúgy is 256 ismerős helyett 242-t sorolt ki (két oszlopban 121-et)..

Rokonok, testvérek: 21
(volt) tanárok: 33
(volt) osztálytársak: 51
Mások által megismertek: 50
Mások szülei, rokonai: 25
Metin2-n megismertek: 19
RM2k/GM miatt megismertek: 14
AFF által megismertek: 5
Érdeklődés miatt megismertek: 20
Törölni kéne: 3


edit: (2018. 02. 06.)
Még jó, a végén megkövezne az a 270+ :D //sarcasm

Nincsenek megjegyzések: