PixelHero gémájdía 2017. október 30., hétfő - 21:21


Bátyámtól hallottam régen, és már felvetettem az EP csoportomban is az öltetet, nem sok támogatást kaptam. Elvileg régen a prog.hu-n volt róla szó (nem linkelem, mert nem létezik már, de legalábbis nem találom). Eredetileg is hasonló volt a játék (az alapján, amit hallottam), de én azért átalakítanám kicsit, tehát nem ez a hivatalos, nem a régi sztori:

  • webes MMO(RPG) 
  • pixelekről szólna a játék
  • a karaktert és a tárgyakat is mi rajzolnánk meg (mármint a játékos[ok])
  • kezdésként kapnánk pár pixelt, és ellenségeket legyőzve gyűjthetnénk továbbiakat
  • a színes pixeleket csak a saját színükként lehetne eladni és felhasználni
    • esetleg több pixel keverhető lenne az additív színkeverés szabályai szerint, így olyan színekhez is lehetne jutni, amihez máshogy nem, vagy ritkán
  • a fekete pixel (vagy fehér, csak a fekete gyakoribb, de mittudomén') bármilyen színre váltható (ezért többet is ér pl.)
    • de lehet, hogy inkább egy kitalált, "szivárvány pixel" kéne, ami minden színű lehetne (tudom, hogy 1 pixel 1 szín, de ez most játék - nem jó ötlet egyébként, de azé' leírtam)
  • lehetne kereskedni mindennel (tárgyak, pixelek, képességek)
  • nem tudom, mi lenne a fizetőeszköz. (maguk a pixelek szerintem, valamilyen módon.)
  • a fegyverek és tárgyak is átrajzolhatóak lennének
  • minden színű pixel jelentene valamit (zöld = méreg, piros = tűz, kék = fagy, sárga = elektromosság, stb)
    • minél több színű így egy tárgy pl, annál erősebb. minél többször szerepel egy szín, annál nagyobb a hatása (fenetudja, 2 piros pixel = +2 tűz sebzés pl., ha fegyver)

Röviden ennyi az alap. Bonyolítható mindenféle limittel és ötlettel.. pl: minden 3. piros pixel gyengít 1 kéket, de minden 3. kék is egy pirosat, vagy ilyesmi. Ellentétek, de úgy, hogy azért ne oltsák ki egymást..


Mivel a tartalmat nagyrészt a játékosok gyártanák, és a lényegi részt kéne csak lekódolni hozzá, ráadásul az egész mehet PHP-val, hiszen nem kell annyira látványosan dinamikusnak lennie, így nem lenne sok idő összerakni - feltételezem, hogy 1 nap is elég lenne hozzá, ha nekifeszül az ember.

Valamikor mindenképp elkezdem, ha lesz egy kis szabadidőm, mert már évek óta halogatom..  (És az egy új bejegyzés lesz..)

Nincsenek megjegyzések: