Régvót 2017. április 10., hétfő - 20:37


Igen. Régen írtam bejegyzést, mindent hanyagolok. De nem direkt.

Amúgy van egy rakás téma, amiről írni kéne, meg szeretnék is, mert sok minden történt mostanában.
Volt itt ingyen 1956' könyvcsomag, amibe végül is bekerült a rajzom; 4. alkalommal megrendezett Megye futás, amin kb. 20 km-t vettem részt; kisfilm, amikor katona voltam egy pár órára, új laptop, lemondott országos projekt (a még kevesebb idő miatt), meg nem mellékesen kibékültem egy barátommal, bár erről nem írok többet később sem. Ja, meg ki ne hagyjam: OnePunch-Man manga fordítás! (WoW Pandária meg a 85-ös karakterem csak hab a tortán.)

Szóval lenne miről írnom bőségesen, próbálok mihamarabb időt szakítani rá, de úgy vagyok most, hogy fáradt vagyok. Néhány olyan dolog is történt, amiről nem írok így nyilvánosban.

Szóval ez most ilyen 'nincsidőm' témájú rövid szösszenet. Ez igazából nem tartalom, én pedig úgy akartam, hogy ide (a blogra) csak tartalommal bíró dolgokat írok ki, ami nem kizárólag rólam, az érzéseimről, vagy velem kapcsolatos dologról szól, hanem mindig valamit belekeverve. (Kirándulás, programozás, stb.)

Mindegy, most ez van. Hamarosan irkálódok, a regény-ötletem is bővült. És a srácokkal elhatároztuk (már lassan 2 hete), hogy folytatjuk a Tristam projektet (ami az egyik legnagyobb MMORPG projektünk), de az előbbi ok miatt - kevésidő - még nem haladtam, így ők sem. Remélem nem haragszanak, a napokban mindenbe bele akarok kezdeni.

Szép estét! Vagy épp ami van.. ^^'

Nincsenek megjegyzések: