Gurul Ványa 2016. szeptember 19., hétfő - 1:28


Igen, ez a post itt most a városomról szól, illetve egy eseményről. Mindjárt kifejtem. Jó rég írtam már ide is. Akartam, erről is, másról is, csak nem volt idő. Na most bepótolom.

Dévaványán most volt hetedszer megrendezve az Autómentes Nap, 2016. szeptember 16-án. Kicsit vicces, de én még úgy konkrétan sosem vettem rajta részt. Tudjátok, antiszockodás ezerrel, meg minek menjek a tömegbe, bringázni meg nem ily módon szeretek. Nagy tömegben, nem haladva, semmi élvezet nincs benne.

Meg kezdjük ott, hogy nincs bicóm. Van itthon, de olyan nincs, amivel felvállalnám magam egy ehhez hasonló rendezvényen pl., vagy akár a sulimban. (Jóffan, tudom, nagy elvárás egy max. 15.000 Ft-os használt Mountain Bike, jöhet a villamosszék. Tervezek venni már egyet, de még nem most, még pár hetet vár, ha kibírtam eddig is, 4-6 évig nélküle.)

Ellenben a párom igen szeret kimenni rá, már csak a tombolahúzás miatt is. Miva'? Én erről sem tudtam, pedig ez már egy ok lett volna, hogy mégis kimenjek. Főleg, hogy bicikli volt a fődíj, kapásból három is... Na fene.

Segáz, idén bepótoltam. Sőt, igazából mondanám, hogy négyen, de tulajdonképp öten, sőt, mindent bekalkulálva hatan voltunk. Így hatszoros eséllyel indulva a tombolán is. De nem ez volt a poén. Elég különlegesre sikeredett ezért ez az idei Gurul Ványa event.

Igen, ez pontosan az, aminek látszik. Bár ez nem az én korim, ez Patríciáé. Nem, nem linkelem be őt. Szóval ja, mi elhatároztuk ketten, hogy legörkorcsolyázzuk faszán. :)

Szóval a felállás az volt, hogy én, a húgom, a párom és Patrícia, mi négyen megyünk. És biztonsági okokból kettesével párban, mindkettőnknek volt egy biciklis párja, hogy legyen mibe kapaszkodni, ha satufék kell valamerre..


Ez már 4 fő, az említett 6-ból. Amibe beletartozik bátyám, és az asszonypajtás édesanyja. Így volt meg a 6. Amikor kiértünk, még sok időnk volt az indulásig, szóval fotózgattam, de már nem vagyok biztos benne, hogy ezen képek melyikét csináltam az indulás előtt és után. Nagy részét a célba beérés után, valószínűleg.

Szóval ez fogadott minket:




Hát így volt elrendezve a start. Gyerekek számára sok játék volt arrább is, de ilyesmit nem fotóztam..
Aztán megkaptuk a számainkat. Már nem is emlékszek pontosan, hogy ki mit kapott, de ezek voltak többek közt: bátyámnak 666 (de durva.. nem mondod, nem tudod, mi az a 666?), (egy mellette álló nőnek 999,) nekem azt hiszem 343 volt, a páromnak 342, húgomnak 871, Patríciának 129, végül párom anyujának 314 (ami tulajdonképp a \pi (), tizedesvessző nélkül.. ez bátyám észrevétele volt.)


Egyébként csináltam egy ilyen, menő, naplementés templomfotót, valamint volt egy előtte-utána csoportképünk, amik szintén itt vannak:






És végül egy fődíj nyertes a bringájával. Ja, amúgy mi nem nyertünk semmit..

Nincsenek megjegyzések: