Fotóbolt művász 2016. augusztus 31., szerda - 23:32


A cím árulkodó, de most nem csak a programra, hanem a Photoshopon kívül magukra a fotók manipulációjára fókuszálnék. Ugyanis rettentő sok PS- és egyéb rajzprogram munkám van szerte a neten, és nem is lényeges ez.

A lényeget ki is hagytam - nem is csak az én munkáim következnek, inkább olyanok, amikhez közöm van, vagy szereplője vagyok a végeredménynek... :D

Igen, most a jól átalakított és/vagy vicces fotók közül szeretnék párat ide kitenni, mert ilyen kedvem van.


Még anno a kezdetek kezdetén valahogy így kezdtem. Csak szakmai szinten érdekelt, meg hobbiból, így nem is törekedtem a tökéletességre még 2010 környékén. Aztán később persze egyre jobban ment, a sok év alatt, konkrétan eddig a postig a 6 év alatt már elég profi szinten tudom használni, úgy vélem, és manapság 5-10 perc alatt összerakok komolyabb átalakításokat is egy képen. De amikor direkt poén akar lenni a kép, akkor nem törekszek szintén a tökéletességre, mert attól lesz vicces.


A következőekben én magam, DeFa, meg pár osztálytárs szerepel néhány képen, akik "alanyok" a művászatunk által.. Itt kezdem is:


Doom... :3 Hát igen, elég epic. De vannak még hasonlók. Azok az arcok... xD


A bal szélső kép az eredeti.. Bár már az is szerkesztett hátterű, ráadásul ez a kép azért is kedves nekem, mert - mint látható az egyel korábbi fényképnél - a pulóver nem az enyém, hanem DeFa tulajdona, csak épp rajtam volt.. Meg a sapka is a bátyjáé. A középső kép az én alkotásom, az ő minimalista stílusába próbáltam átkonvertálni, de utólag kiderült, hogy félig sem jó, a jobb oldali kép az ő kreációja.. :)

Hát, ne kérdezzétek miért, de volt egy ilyen képem, hogy le lett nyírva a hajam. Erre kapom ezt az IDDQD god mode képet DeFa jóvoltából. XD
" 'my god, escape, hair, if you can! "


Annyit van szó DeFáról, akkor már róla is.. Ez még egész friss kép. Fura színű kámehámére fel!


Szegény Bud Spencer, sajnálom is őt. Az Ő és Terence Hill filmjei sok vidámságot hoztak az életünkbe, mi a suliban sokan szerettük is nézni a filmjeiket. Így mivel úgyis sokat kártyázik egynémely osztálytársam, gondoltam miért ne.. (Ne tudjátok meg, mennyit vacakoltam a háttérrel. Mire megoldottam, kitoldva Terence lábát, kiegészítve a háttérben lévő üvegeket.. Merthogy megdőltöttem a hátteret, hogy kicsit reálisabban hasson..)

Ha már az öltönyünket megkaptuk egy fényképezés erejéig, miért ne pózoljunk benne karatemesterként?
És hát akkor már muszáj volt átszerkeszteni.. :D Párszor.. kicsit..




De mi mindig kreatívak vagyunk, így nem csak egyfajta pózról készült fotó.. :P


... :)

Nincsenek megjegyzések: