Hasonlóságok 2016. július 30., szombat - 13:40


Már nem egyszer esett meg velem, hogy két, szinte teljesen összefüggéstelen dologban mégis megtaláltam a hasonlóságot. Ezt inkább külső, mintsem belső tulajdonságokra értem.

A legelső ilyen eset egy lánnyal kezdődött még nagyon-nagyon régen. Szerintem bő 7-8 éve legalább. Nem ismerem azóta sem, csak névről. Egyébként nem fog belehalni, ha megemlítem, Peredi Krisztina. Ő maga nem is, de az egyik akkori MyVIP profilképén a ruhája (valahogy akkor még az ismerősöm volt MyVIP-en, de lehet keverem és akkor már Facebookot használtunk, nem emlékszek.. a képet sajnos már nem találtam se ezen, se azon), a haja és még a tekintete is pont olyan volt, mint egy Diablo II-es assassin wallpapernek. (Jó, ez alapján nehéz kicsit elképzelni, hogy tényleg így volt, de csak a válláig szerepelt a képen, abból meg pont ennyi látszott.)

( forrás / videó )

Mivel ez nincs meg már, és az engedélye sem, így ezt nem tudom bemutatni. De van más. Biztos találtam hasonló dolgokat azóta is, pl. egy YouTube videós kártyatrükköket bemutató fiú a fiatalabbik bátyámra (Ricsire) emlékeztet cseszettül. Megtaláltam végre a videóst is (a Mátrixban szereplő Navras zenés intro alapján részben), Zizisod55 néven.

Richard Langly from the X-files totally looks like Skrillex.
( forrás )



Térjünk vissza a meglévő dolgokhoz.. X-akták. Az egyik számomra még mindig durva dolog, hogy Richard Langly (a három tagú "Magányos Harcosok" banda egyike, de bírom őket ^^) szembetűnően hasonlít Skrillexhez. De olyannyira, hogy első ránézéskor azt mondtam, hogy hé.. Melyik az idősebb / "régebbi"? Rákerestem a guglin, hogy másnak is feltűnt-e.. Höhh. Az nem kifejezés.



De volt egy ennél durvább is, és az a legújabb még azóta is. Nem is egy távoli dolog, egy lány, akivel egy suliba járok. Őt megkérdeztem, a nevét leírhatom, habár a képét nem linkelhetem, szóval mást nem tehetek, mint megsúgom, hogy a FB profilján úgy a 3. profilképe (ahol MVM Veszprém sál van rajta) az, ami leginkább, de teljes valójában hasonmás azzal a másik lánnyal. Ennek külön kis története is van. Sőt: eleve azért írtam rá még anno Madar Diánára, mert ez az eset megtörtént. Többet nem is írnék ide, inkább az összes akkori neki címzett üzenetem egy képként csatolom, itt balra:
«--

Az a bizonyos 89ford - Freedom Fighter, amit kerestem, itt elérhető az amúgy azóta is meglévő, Metin2-es videóm alatt.

Ezt a videoklipes Two Steps From Hell-típusú Freedom Fightert pedig itt.. :)

Edit: ezt most vettük észre bátyámmal - GTA:SA-ból Wu Zi Mu és az X-aktákból Fox Mulder (David Duchovny). :)



edit: (2018. 02. 19.)
Egy 2016. október 2-i FB bejegyzésemet csak most rakom ide, pedig amúgy..:
"MJ Beat It klipjére ránéztem, és Randy jutott eszembe.. xD Az a jellegzetes bajusz.."


Illetve egy régi ismerősöm és Leafy - a kép innen


Valamint 2019. január 16. frissítés: Hadházy Ákos, és Dylan Rhodes (a Szemfényvesztőkből)


2019. március 6. - Ugyan a Skinst nem ma néztem újra (legalábbis az 5. évadot), de mivel most esett le egy másik dolog, így kettő hasonlóságot is bejegyzek.

Szóval, a Skins 5. évadból Matt; és a One Piece elejéről, Don Krieg legénységéből Gin


Valamint egy durva hasonlóság. Én igazából gondolkodtam, most, hogy újra kezdtem nézni A zöld íjászt. Amiben ugye ott van Laurel (bal), és a Szilícium völgy sorozatból Monica, akire azt hittem, ugyanaz a színész játszotta, szóval rákerestem. És meglepett, hogy nem.

Nincsenek megjegyzések: